THE BOOK TMI TAG

18:15

Hrozně mě baví odpovídat na otázky, proto mě trkl tento tag. Doufám, že se bude líbit.:)

1. Kolik ti je? - za měsíc a pár dní 14..
2. Co momentálně čteš? - Akorát jsem dočetla od Petry Braunové ' Ztraceni v čase ' (doporučuji!) a začnu teď číst If I Stay od Gayle Forman:)
3. Co máš právě na sobě? - tepláky, tričko s dlouhým rukávem
4. OTP? - ...
5. Kterou knihu jsi naposledy četla? - Jak už jsem psala od Petry Braunové ' Ztraceni v čase '
6. eKnihy - ano, nebo ne? - Ano!:)
7. Kde ráda čteš? - Nejvíc v posteli, ale v podstatě mi to je jedno, hlavně musim mít klid..:)
8. Kdo je tvůj oblíbený bloger/ka? A cup of Style, The Nattiness a pak asi Dommie 
9. Co děláš když ti někdo řekne, že jsi nudná? - Nikdy se mi to nestalo, ale tak, jestli se to někdy stane..prostě fajn..jejich názor:)
10. Jaká je tvoje nejvíce oblíbená knižní postava? - Vždy, když čtu knížku, tak mě někdo zaujme, ale takhle nemám..:)
11. Oblíbený spisovatel/ka? - Nemám, ale mezi dobrý spisovatele u mě teda patří John Green.:)
12. Jaká je tvoje nejoblíbenější filmová adaptace knihy? - Harry Potter, Hvězdy nám nepřály
13. Byla jsi někdy zamilovaná? - Možná ano, možná ne..kdo ví? Ale spíš se přikláním k ano :)
14. Zažila jsi někdy příšerný rozchod? - ne 
15. Jak jsi vysoká? - něco kolem 160-162cm (maličká-.-)


16. Máš nějaké tetování? - Nemám, ale rozhodně bych časem chtěla.:)
17. Máš nějaké piercingy? - ne
18. Oblíbený seriál? Je divné říct, že když jsem byla ' menší ', sledovala jsem více seriály? Přesně tak jak to říkám, tak to je. Teď už koukám jen na Pretty Little Liars.:)
19. Oblíbené skupiny? - One Direction, 5 seconds of summer
20. Oblíbená písnička? - Nevím, ale nikdy se mi nestalo, že bych měla jen jednu jedinou oblíbenou písničku.:)
21. Jaké jsi znamení? - beran
22. Jaké vlastnosti by měl mít tvůj přítel? - Určitě laskavost, upřímnost, loajalita, empatie, pracovitost a mohla bych jmenovat řadu dalších..:)
23. Oblíbený citát? - Babička mi už od mala cpe do hlavy citát, nebo spíše něco, čím se ona řídí celý život ' Můžeš mít jen to, na co máš ' a já si ho poupravila na ' Můžeš mít jen to, na co máš a jsi za to ochotný bojovat. '
24. Oblíbený herec? - Channig Tatum, Jim Carrey, Johnny Depp - i teď platí, že nemám jediného:)
25. Oblíbená barva? - černá, bílá, šedá
26. Hlasitá nebo tichá hudba? - Jak kdy, ale většinou spíš hlasitá; podle nálady.
27. Kde jsi když jsi smutná? - Spíše zalezlá doma v pokoji.:D)
28. Jak dlouho ti trvá než se osprchuješ? - Tak kolem 15 minut, někdy míň, někdy víc.:)
29. Jak dlouho ti ráno trvá se připravit? - Jak kdy, ale tak někdy tak 10-15 minut.
30. Čeho se bojíš? - pavouků, hadů, lidí...
31. Kdy naposledy si řekla někomu že ho miluješ? - Tak to fakt nevím.
32. Poslední seriál na který jsi se dívala? - Pretty little liars
33. Poslední člověk se kterým jsi mluvila? - mamka
34. Jaký máš vztah s osobou, které jsi naposledy napsala sms? - skvělý
35. Oblíbené jídlo? - Nemám oblíbené jídlo.:D)
36. Místo které chceš navštívit? - I když už jsem tam byla, tak znovu Anglii. Pak Paříž a určitě USA.:)
37. Poslední místo kde jsi byla? - obývák
38. Kdy jsi naposledy někoho políbila? - To je taky docela dlouho..:)
39. Oblíbená příchuť sladkostí? - Jahodová, čokoládová!♥
40. Na jaký nástroj hraješ? - nehraju na žádný, ale chtěla bych na kytaru
41. Oblíbený šperk? - stříbrný náramek co mám furt na ruce :)
42. Poslední sport který jsi hrála? - Vůbec nevím, ale asi florbal. :) 
43. Jakou písničku jsi naposledy zpívala? - Something I Need - Ben Haenow (♥)
44. Kdo další odpoví na tyto otázky? - Je mi to jedno, kdo chce..:)


                                   Já doufám, že se vám tag líbil a teda ahoj u dalšího článku.:*
                                                                                                                                         Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images