MOJE ZÁVISLOSTI

22:15




Uvědomila jsem si, že tu tak nějak není článek, který by byl tak nějak o mně. O představení se atpod.
Ano mám tu dva TAGy, ale to není ono. Napadlo mě tedy napsat tento článek, tak snad se bude líbit a dozvíte se o mně něco nového.


1.Čaj/Káva  Nedokážu si představit jeden jediný den bez čaje nebo kafe. Je pravda, že spíš piju čaj, ale když mám dobrou náladu, jsem schopná vypít klidně 3 kafíčka. A to samé i u čaje...Hlavně teďka od toho podzimu do konce jara piju furt čaj. Opravdu mi je jedno, jaký, ale prostě to musí být čaj. 
Vážně můžu říct, že patří mezi mé závislosti...Btw strašně mě štve, že nebydlím ve městě plné kaváren.

2.Mobil Ano, já vím, že je asi blbé dávat na druhé místo elektroniku, když ale já neudělám bez mého mobilu ani krok. Neberte to tak, že bych byla nějaká závislačka, která svůj mobil nedá z ruky, ale jde o to, že tam mám téměř vše, co potřebuji. Od důležitých fotek až po knížky. Znáte takový ten pocit,  když si potřebujete něco zapsat nebo tak něco a jste až moc líní vyndat si papír a tužku, či nějaký diář, sáhneme většinou po mobilu, kam si vše zapíšeme a jsme zase v klidu. Teda tak to mám aspoň já. 

3.Postel Tak tuto věc miluje asi každý z nás. Například já dělám snad všechno v posteli. Úkoly, věci do školy. Dokonce v ní i jím, ale pššt. Ale vážně...Taky milujete ten pocit, když po náročném dni přijdete domů a rozplácnete se na posteli? Jestli ne, tak jste divní. hhh Hádejte, kde zrovna píšu tento článek...Ano, přesně tak. V posteli. Moje milovaná postel. Jak už jsem zmiňovala, v posteli dělám snad úplně všechno. Ať už to jsou věci do školy až po relax. Ne já prostě nepotřebuji žádný toaletní/kosmetický stoleček. Já se prostě maluji v posteli. Vidíte? Téměř všechno co se dá, dělám v posteli.

4.Angličtina Pokud mě znáte, moc dobře víte, že miluji angličtinu. Je to snad jediný předmět, který mě ve škole baví, což je smutné, ale prostě to tak je. Neni den, kdy bych se s angličtinou nějak nesetkala. Stále se koukám na anglický filmy/seriály. Nevím jak to přišlo, ale od prvního dne, co jsem přišla do školy a začala jsem se učit anglicky jí miluji. Kdyby jste se koukli do mého mobilu/notebooku-vlastně kamkoliv, zjistíte, že já tu angličtinu cpu opravdu všude. Všechny moje písničky a playlisty jsou v angličtině, samozřejmě až na pár výjimek. Nechci se tady u toho nějak rozkecávat, ale jen tak btw...byla jsem vybraná mezi 10 nejlepších angličtinářů ze školy a jedu teď na konci listopadu na týden do Anglie. A další věc k angličtině. Miluju Anglii. A vše co je spojené s angličtinou. 

5.Hudba Pro mě je hudba tzv. lék na všechno. Vždy, když se mi něco nepovede, nebo naopak si pouštím hudbu. Je to pro mě něco jako osvobození od reality a vstoupení do jiného světa;krásného světa. Určitě v tomhle nejsem jediná a většina lidí to taky tak cítí. Teď když píšu tento článek, tak taky poslouchám. Ale zase musím přiznat, že závidím lidem, kteří se při hudbě dokáží i učit a pořádně se soustředit. To já třeba nedokážu. Vždycky musím prostě hudbu vypnout, což mě mrzí, ale jinak bych se nic nenaučila. Hudba mě doprovází na každém kroku, i když si to někdy ani neuvědomuji.

6.Knihy Jestli jste četli do teď pozorně, tak jsem u mobilu zmiňovala, že v něm mám knihy. Je to tak. Bez knih bych asi nežila. Ale zase se musím přiznat, že v knihách jsem hodně vybíravá. Když mě kniha nezaujme od začátku, prostě jí odložím a najdu si jinou. Jelikož jsem hodně vybíravá, musí mě zaujmout a fascinovat zároveň i obal knihy. Nesuď knihu podle obalu. Já vím, že bych to neměla dělat. Existují miliony knih, které nemají hezké titulky, a i tak jsou nádherné a spousta lidí je chválí. Bez čtení bych nežila. I když jsem teď přes letní prázdniny přestala číst, chtěla bych se vrátit do toho mého tzv. režimu, kdy jsem dobrou knihu přečetla klidně i přes jedno odpoledne a v knihovně jsem byla jako doma. Miluji vůni knih. 

7.Twitter Zase znovu, jestli mě znáte, určitě víte, že snad pokaždé, když se mi podíváte přes rameno do mobilu, zjistíte, že jsem na twitteru. Od roku 2012(?) jsem vystřídala už asi 2-3 účty. Teď už ale zůstávám jen u mého nynějšího, který mám také od roku 2012. Kdybych neměla twitter, tak většinu času bych asi koukala do zdi, nebo něco takového.

8.Focení Moje schopnost je udělat i z hrozné fotky jednu z nejlepších. Jsem ráda, za tohle. Já prostě fotím vše, co mi přijde nějak zajímavé a svým způsobem krásné. Dále upravím a je z toho najednou moc krásná fotka. Není třeba se nějak více vyjadřovat.

9.Mikiny Já prostě nevyjdu z domu bez mikiny. Jsem prostě závislák na mikinách. Věřte mi, je docela malá šance mě vidět bez mikiny;když tedy nepočítám léto, nebo nějaké extrémní teplo. Taky tak milujete takové ty obyčejné mikiny se zipem a kapucí?! Ale je pravda, že mám několik mikin a z nich nosím fakt jen pár. 

10.Diář Já si třeba nikdy nedokázala psát deníček déle, než týden. Ale u diáře to mám teda úplně opačně. Musím si do něj zapsat úplně všechno, co je pro mě důležité. Nebo naopak, když si něco plánuji, musím si to zapsat, abych na nějakou věc nezapomněla a postupně dopisuji další a další věci. 
Závislák na diářích a celkové papírech - to jsem přesně já. 


Jen chci poznamenat, že na konci listopadu jedu do Anglie, takže můžete čekat nějaký článek v podobě Haulu + nějaký, co všechno jsem tam navštívila atpod.

Tak tímto bych článek už utnula, aby nebyl zase tolik dlouhý. Je právě 22:13 pátek večer a jsem ráda, že ještě na ten notebook vidím. Tak já doufám, že jste se o mně něco dozvěděli a pa u dalšího článku.

Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images