ONE DIRECTION & 5 SECONDS OF SUMMER

20:04

Je to už skoro 4 měsíce, ale nevadí...
Jelikož už podle názvu příspěvku poznáte, o co se jedná, nebudu tu teda nic vysvětlovat.

Jednoho dne, kdy jsem si psala se svou nejlepší kamarádkou, nás napadlo, že by jsme se mohly už rozhoupat a sehnat si konečně lístky na 1D. Tak jsem prostě hledala, hledala a hledala, našla jsem několik stránek, které nabízely vstupenky. Nevím jak, ale jednou, když už jsem chtěla objednávat lístky, tak mi to trklo a došlo mi, že ta stránka je fake. To bylo zrovna ten den, kdy za mamkou přijel kamarád z Německa, což bylo opravdu moje poslední záchrana. Abych to shrnula, mamky kamarád mi lístky objednal, vyzvedl v německé firmě, zaplatil a pak přivezl. Nějak na konci, nebo půlce (?) května jsem měla lístky doma a teď už jenom zbývalo čekat posledních cca. 170+- dní na ten den, kdy se mně i kamarádce splní sen.




2nd July
Konečně nastal ten den, kdy jsem měla jet do Německa, abych si splnila svůj sen. Věřte mi, že tento koncert pro mě znamenal moc a nikdo, kromě mé mamky a kámošky si to neuvědomoval.
Abych začala od začátku, nějak ve 2am mi zazvonil budík, ale jelikož mi táta den před tim volal, že přijede mezi 3-4 hodinou ranní, tak jsme s kámoškou samozřejmě nespěchaly a zůstaly se válet do cca. půl 3am, což byla celkem chyba, jelikož já jsem si naplánovala, že se ještě ráno půjdu vykoupat, pak ještě zkontrolovat jestli mám pas, lístky a všechno potřebné. No abych se zase nevykecávala, prostě jsem lezla do auta ještě s polo-mokrou hlavou a znáte to, já mám kudrnaté vlasy a chtěla jsem si je nažehlit, jenže co se nestalo? Prostě táta s bratrem přijel před 3am. :) Ale aspoň trochu jsem si je tedy vyžehlila no. Ale nebudeme tu řešit moje vlasy samozřejmě.

Jelikož ještě 2. července moje babička měla narozeniny, tak jsem jí napsala SMSku alespoň, za kterou mi také poděkovala. Prostě do Dusseldorfu jsme dorazili pár minut po 11h. dopoledne, což bylo celkem brzo, ale nevadí. Jelikož jsme s kamarádkou přišly k aréně opačnou stranou, neviděly jsme stánky, kde se prodávali věci s 1D a 5SOS, no a jelikož mě táta dal jen 20€ a kamarádka měla teda 30€, což byla moje záchrana tedy - chtěly jsme si koupit tričko s 1D za 25€ - tak nakonec to teda vyšlo, ale nezbyly nám teda pak už žádné peníze, čehož jsme pak litovaly, jelikož jsme si vzaly na 6 hodin jenom jablko a nic víc, jak chytré, my víme.
No nic, měly jsme sice teda menší problémy ve frontě, ale to jsou jen maličkosti.
Doteď nechápu, jak jsme tam mohly být přes 6 hodiny na sluníčku, před halou + pak ještě čekat o hodinu a něco déle na 5SOS. 
Tak tedy nějak v 5pm jsme se dostaly na svá místa a když si vezmu, že jsme ty lístky měly opravdu už mezi posledními, tak jsme měly celkem dobré místa.

No a teď už se přesuneme ke předskokanům, neboli 5SOS.
Kluci měli sice přes hodinu zpoždění, na který jsme s kamarádkou samozřejmě hned zapomněly, když se na pódiu objevil Ashton a poté i ostatní kluci ze skupiny. Shrnu to.
Písničky byly skvělé, jejich postoje byly skvělý, ksichty též, 5SOS byli skvělý.!♥

A JE TO TADY!!!!!!!!!!!!

Den na který jsem čekala tak dlouho, skupinu, kterou jsem nadevše milovala a doteď miluji a vždy budu konečně přišla na stage. Ten křik ostatních holek i některých kluků. (Opravdu jsem tam postřehla cca. 7 kluků..pochybuju, že tam byli jenom oni.) Bylo to úžasný a pak najednou když Harry začal zpívat jeho sólo z Midnight Memories, málem jsem se opravdu rozbrečela. Všichni řikají, jak neumějí zpívat, ale prosím vás, ještě přece poznám, kdo umí zpívat a kdo ne. :)
Pamatuji si na ten den, kdy mi mamky kamarádka řekla '' Ale víš, že jejich zpěv bude znít naživo o hodně jinak, že jo?! '' Abych pravdu řekla, nebylo to to samé, to ne. Bylo to ještě lepší, než na audiu/videoklipech, vážně, oni zpívají úplně úžasně. Kluci tančili, dělali debiliny, no znáte to když tak z fotek. HARRY KDYŽ DOKONCE ŠEL K NAŠÍ STRANĚ SI VYHRNUL TRIKO!!!!!! Pár písniček, které kluci zazpívali a které před tím nepatřily až tak mezi mé nejoblíbenější, no prostě jsem hned změnila názor, protože slyšet je naživo, to je prostě něco tak neskutečný.
Little Thing, WMYB a ostatní mé nejoblíbenější jsem si naprosto užila. Naprosto jsem si to užívala, kord vždycky refrény písniček, které patřily a patří mezi mé nejoblíbenější. Shrnu to. (zase?)

Koncert jsem si opravdu užila a holkám popř. klukům, co mají rádi 1D moc přeju, aby se tam dostali, jelikož oni dokážou udělat takovou show, až to není možné a to jedou v podstatě z fleku. Opravdu umí skvěle zpívat i ' tančit '. :D Nechci tady popisovat písničku za písničkou, protože by to bylo všechno stejné - úžasné a naprosto jsem si to užila - takže asi tak no. Moc děkuju mé mamce, že mi lístek koupila a vůbec, že mě ve 13 letech vůbec na ten koncert pustila.♥ Svému taťkovi, který mě a kamarádku  do Německa odvezl a taky hodně máminýmu kamarádovi, který mi vůbec lístky sehnal.♥

PÁR FOTEK (Kromě té první není ani jedna moje, jelikož já jich mám sice hodně, ale jsou hodně ze strany a to je takový divný.)

Tady jsem já teda..S Liamkem:3♥:D


Tato fotka není moje...už si nepamatuju, u které písničky tohle bylo.
Když kluci přišli, chvíli stáli, než Harry začal zpívat jeho sólo hned na začátku Midnight Memories.

Fotka, když kluci zpívali ' Right Now ' 
Tohle je myslim fotka, když kluci zpívali You&I nebo Story of my Life. :)


PS. Omlouvám se, že tady nejsou žádné fotky 5SOS, ale mám spíše videa a fotky jsou děsný.

Takže já se s Vámi loučím, u příštího článku. Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images