HELLO MARCH

21:32


AHOOOOOOOJ
Tak zase po nějaké době se hlásím s novým článkem. Tentokrát to bude spíše kratší článek, ale aspoň něco, ne?!
Abych přešla k tématu...
ÚNOR
Abych pravdu  řekla, tento měsíc byl opravdu hodně náročný a zároveň hrozně nudný. Jen samá škola. Opravdu jsem byla ráda, že jsem vůbec stíhala věci do školy a další...

February favourites

BOOKS
Tak asi začneme knížkama. Opravdu miluju knížky, ale jsem i docela vybíravá. :D 
Za únor jsem si ale teda oblíbila knihu '' Ztraceni v čase '' od Petry Braunové. Můžu ji doporučit, je docela zajímavá a moc dobře se čte, teda alespoň mě se četla skvěle. 
Pak tu mám ještě '' Jestli zůstanu '' od Gayle Forman. Ještě jsem ji teda nedočetla, ale je vcelku dobrá.:)


SONGS
A máme tu písničky... No abych to shrnula, já se snažím skoro každý den najít nějakou fajn písničku, protože trvá tak týden, než se mi nějaká, co jsem si akorát stáhla, ohraje. 
No nic, mezi mé oblíbené písničky za únor jsou:

SERIÁLY
Vlastně, jediný seriál co sleduji je pll (Pretty little liars). Možná časem začnu sledovat i něco jiného, ale zatím to neplánuji.

APPS
U mě je to furt to samé, ale v únoru jsem si nainstalovala Vine, já už ho sice měla, ale pak jsem ho odinstalovala. Asi každý ví, na co je tato aplikace. No a pak jsem si stahovala aplikaci Moves, což je aplikace, která vám počítá kroky. Skvělý na tom je, že i když je to sice přes internet, tak ta aplikace si jakože zapamatuje ty kroky a až se připojíte k internetu, tak se vám ty kroky načtou. Jinak zůstávám u svých starých favourite apps, což je třeba Tumblr, We♥It a různé ty sociální sítě-znáte to.:D:)

CRASHES
Harry Styles
Niall Horan
Zayn Malik
Louis Tomlinson
Liam Payne
Charlie Jones
Calum Hood
Luke Hemmings
Ashton Irwin
Michael Clifford
Keegan Allen
Tyler Oakley
Zac Efron

FILMY
Hvězdy nám nepřály
Navždy spolu
Znovu 17
On je fakt boží
Super náhradník

No a já bych teda tento článek ukončila. Byl docela krátký, ale na to jsem vás už upozorňovala na začátku. Takže já se s vámi loučím, půjdu se zachumlat do peřiny a koukat na televizi. 
Tak ahoooj u dalšího článku.♥
Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images