HELLO ENGLAND

22:04


Ahoj, já sice vím, že je už to skoro dva měsíce, co jsem se vrátila a slíbila jsem vám články už dřív, ale já se k tomu prostě nedostanu, takže to tu je až teď.



28.11. 2015
Blížila se 11 hod. a já už jenom kontrolovala, zda-li mám pas, peníze, mobil, nabíječku a sluchátka.
Sraz měl být až ve 12 hodin, ale já jsem radši, když jsem všude dřív, takže jsem vyšla  s plným kufrem už chvíli po 11.
Doufala jsem, že až tam dojdu, bude tam už někdo z naší skupiny, abych nebyla nervozní a nestresovala se, že jsem někde jinde, než bych měla být. Přesně tohle se nestalo, takže jsem tam s mamkou čekala další půl hodiny sama, než se konečně někdo objevil. 

Abych vám to objasnila....
Jela jsem do Anglie s lidmi ze školy, abych to ještě více přiblížila, grand, který sponzoruje naší školu potřeboval ' vyhodit ' nějaký peníze z okna, a tak se naší škole nabídlo, že výborní angličtináři by mohli využít této situace, a tak naše škola dostala peníze a 12 lidí od nás mohlo jet do Anglie v podstatě zadarmo.
Normálně bych to nedělala, ale musím tady zmínit tu absurdní cenu, kterou jsme za celý výlet platili.
| 1800,- |
Ano, přesně za takovouhle směšnou cenu jsem jela do Anglie.
A to chci jen připomenout, že tato cena zahrnovala pouze vstupy do muzeí a různé atrakce, které jsme měli v programu.
Musím to opakovat, ale je to opravdu směšná cena a navíc, kdy se za takovouhle cenu dostanete do tak krásný země, jako je Anglie?! Asi nikdy....
Jelikož nás bylo jen 12, jely s námi ještě další dvě školy, které byly naprosto suprové a naprosto jsem si to s nimi užila.

Autobus už přijel, my si dali kufry do zavazadlového prostoru a nastoupili do autobusu a vyjeli jsme.

29.11.2015
V brzkých hodinách jsme přijeli do Anglie a náš cíl byl Oxford - univerzitní město.
V Oxfordu jsem také měli být ubytovaní samozřejmě u rodin a jelikož já už jednou v Anglii byla a dostala jsem příšernou rodinu, trochu jsem se bála, jaká bude ta moje budoucí, ale času dost do večera - opakovala jsem si.
v centru Oxfordu
Jelikož jsme s sebou měli i průvodce - který byl jen tak mimochodem nejvíc super - nemuseli jsme tam bloudit jen podle mapy, takže nás provedl po Oxfordu. 
První den jsme navštívili Oxford University a její nejstarší college, jejich jména si teda nepamatuji už, ale teda ta procházka kolem univerzity byla  naprosto skvěla a aspoň pro jednou jsem si připadala trochu inteligentní, haha.
V tento den jsme navštívili i muzeum Pitt Rivers Museum, které bylo skvělé a měli tam supr věcičky.
Pitt Rivers Museum
Po návštěvě jsme se dostali zpět do centra města a učitel s průvodcem nám oznámili, že budeme mít rozchod asi na dvě hodinky. S kamarádkami jsem hned zavítala do Primarku, Top Shopu a skoro všech obchodů, které jsem viděla. Rozchod jsme zakončily půl hodinkou v McDonaldu, a pak už jen na místo, kde jsme se měli všichni sejít.
Tento den jsme navštívili ještě Christ Church, Oxford, kde jsou ty známé schody, které můžeme vidět ve filmu Harry Potter a taky jídelna, která je samozřejmě menší, než jak jí můžeme vidět ve filmu.
JÍDELNA HARRYHO POTTERA!! asi to tak vůbec nevypadá, ale je to ona:)
SCHODY HARRYHO POTTERAAAAA btw moc dobrá kvalitka, já vím:))))


' Tyjo, za chvíli k těm rodinám ' - já 4pm

Nakonec jsme po návštěvě Christ Church jeli zpět do centra a znovu jsme měli rozchod asi na 2,5 hodiny.
Můžete hádat, kam jsem zamířila jako první...zase:)))
Ano, znovu jsem šla utrácet do Primarku, když ono se nedalo odolat..:(
Znovu jsem navštívila McDonald a taky jsem s kamarádkami došla i do Sainsbury's, kde jsme si s kámoškou koupily velký pytlík twixek, který jen tak btw stál docela málo...
Když jsem šla platit, za pokladnou stál docela mladý, pohledný kluk, přičemž když jsem mu podávala do ruky peníze a on mi zpět vracel, začal mi hladit ruku, takže si asi dokážete představit můj obličej v té chvíli.

Po tomhle rozchodu už jsme se všichni vydali do autobusu a protože se blížila sedmá hodina, znamenalo to už jen jedno - cesta k rodinám. Jestli to čte někdo, kdo mě zná, určitě ví, že já jsem typ člověka, který se stresuje každou kravinou, takže si možná dokážete představit, jak jsem byla nervozní.
Většinu autobusu jsem ' vyhodili ' na jednom meeting point a zbytek jsme jeli na druhý meeting pointRose Hill, což jsem byla já s kamarádkou, pár lidí z jiných škol a učitelé.
V roce 2013 jsem trefila na rodinu muslimů a teď v roce 2015 teda na rodinu z Indie.
Ze začátku jsem si teda řikala, že jsem dostala zase tu nejhorší, ale po chvilkách jsem zjistila, že to není vůbec pravda a já s kamarádkou jsme měly suprovou rodinku.
ZKRÁTÍM TO

V Oxfordu jsme také navštěvovali školu, kterou jsme navštívili 3x a vždy se učili 3 hodiny. To bych brala i u nás v Čechách.
Musím ale říct, že jak jsem zvyklá na český arogantní učitele, byla jsem mile překvapena, že v Anglii jsou tak ochotní a milý učitelé, od nich by se čeští učitelé mohli učit.

Každý den po škole jsme vyrazili na nějaký trip po Anglii.
Druhý den to bylo město Stratford Upon Avon, které je známé díky tomu, že se tam narodil Shakespeare a žil tam.
Podívali jsme se mu i do domu a na zahradu, všechno bylo takové staré a všude kolem panovala taková krásná atmosféra. Rozhodně, jestli někdy budete chtít podniknout nějaký výlet v Anglii, navštivte Stratford!



Vstup do Shakespeare's House


Po tomto poznatku jsem se vydali po ulicích Stratfordu a navštívili jsme i místo, kde by měl být Shakespeare pochován.


takhle krásně to ve Stratfordu svítilo...

Další den jsme navštívili ráno znovu školu a potom jsme vyjeli ke Stonehenge!
Na ty kameny jsem se opravdu těšila...



Bylo tam opravdu nádherně a i když foukal silný vítr, nic mi nezkazilo náladu.

Po Stonehenge jsme jeli do města, kousek vzdáleného od známých kamenů a navštívili katedrálu/kostel...opravdu už nevím, co to bylo:(...ale bylo to nádherný a hrozně velký!






4.DEN
Po další noci už nás čekal poslední den v Oxfordu a na poslední den vůbec v Anglii jsme se mohli těšit přímo do Londýna!

Poslední den ve škole jsme se učili a po výuce jsme všichni obdrželi diplom.
Po rozloučení a vyfocení se všemi učiteli jsem se vydali do centra Oxfordu a došli k dalšímu Muzeu.


Po návštěvě tohohle muzea jsme průvodce a učitele přemluvili na další rozchod a to znovu v centru Oxfordu.
Znovu jsme dorazili na místo činu.
Můžete hádat, kam jsme zamířila jako první...
Ano! Správně!
Zase ten Primark....
Nakupování nemám moc v lásce, ale kdyby jste viděli ty zdi plné šál a šátků a ty krásná pyžama...a to se radši ani nezmiňuji o těch kabelkách a cardigenech!

Po prozkoumání Primarku horem-pádem jsme došly znovu do Sainsbury's, aby jsme si koupily nějaké jídlo, protože řízky s chlebem od maminek už jsme snědly, hihi.
Přesně tak, ten prodavač tam byl zase a docela koukal, proto jsme se rozhodly jít k samoobslužným pokladnám u které se jen tak objevil další vcelku atraktivní kluk, který se na nás usmíval a pomáhal nám s pokladnou.
Po nějaký hodince a půl jsme už všichni jeli zpět k rodinám, kde jsme museli začít balit a připravovat se na krásný den strávený v Londýně.

!!!!POSLEDNÍ DEN - LONDÝN!!!!
Autobus nám zastavil kousek od London Bridge. Hned vedle nás byl Westminster Palace. Po mostě jsme přešli a došli k London Eye u kterého jsme se zastavili a průvodce nám o něm něco řekl, potom jsme pokračovali dál. 

když jsme šli přes london bridge
když jsme stáli u London Eye
když jsme šli přes další most
Mířili jsme k Buckinghamskému Paláci ...



Viděli jsme i výměnu stráží...


Potom jsme se vrátili přes buckinghamský park zpět k Big Banu...


Když jsme si řekli historii o tomto paláci, šli jsme ke známému náměstí - Trafalgar Square 


Naše škola se po tomto poznatku odpojila od zbylých dvou škol a vrátili jsme se bez průvodce, sami bez mapy, jakéhokoliv zeptání na cestu k London Eye.




Jestli budete mít někdy možnost jít na London Eye, nepropásněte ji! Je nádhera mít pod sebou celý Londýn a je to vážně krásný výhled.
Po London Eye jsme spěchali na Oxford Street na kterou jsme měli sice pouze jen cca půl hodinky, ale my si vybrali místo Oxford St. London Eye, takže jsme si nemohli stěžovat.
Po návštěve Subwaye a Primarku - fakt shopaholic:) jsme šli ke Covent Garden, což je taky v podstatě takové místo místo, kde máte všude obchody atd, kde jsme se měli sejít i se zbylými školami a poté se vydat na loď.

hrozně jsem se těšila na rozsvícené London Eye a Big Ben♥
The Shard♥
A teď ... TOWER BRIDGEEE♥


Z lodě jsme vystoupili u Greenwiche, šli kolem O2 arény a potom už zamířili k autobusu, jehož cílem bylo dovést nás do ČR....


To by bylo už z mého tripu do Anglie asi všechno.
Jen chci poděkovat mojí mamce, která mi tento výlet zacvakala, za který jsem se jí aspoň trošku odvděčila, a taky bych chtěla poděkovat lidem, kteří mi dělali tento trip tak příjemný, takže ještě jednou vám děkuji. A naposledy velké díky našemu učiteli, který nás tam nekomandoval, jako to dělaly učitelky z jiné školy a doufám, že se mu tam s námi líbilo.♥

Woooow  tenhle článek byl moc dlouhý, tak já doufám, že ho aspoň někdo dočetl do konce.
Tak zatím papa a uvidíme se u dalšího článku.

Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images