| MY BIRTHDAY |

17:22


Popíši Vám tady tedy můj den...


Ráno mě vzbudily sluneční paprsky. 
Vyhrabala jsem se z postele ve svém strašně roztomilém pyžamu, popadla mobil a šla dolů do kuchyně.
Udělala jsem si snídani, což jsou kornflejky s jogurtem. Udělala jsem si ještě čerstvý pomerančový džus a sedla si ke stolu. 
Mezitím co jím, projíždím instagram, twitter a další sociální sítě. 
Dojím a dám skleničku s miskou a lžící do dřezu a jdu do pokoje pro čisté oblečení + plavky a jdu se vysprchovat.
Když mám obléknuté plavky, tričko přes vršek a kytičkové kraťasy přes spodek jdu na zahradu a popadnu své surfovací prkno a vyrážím na pláž za svými kamarády, kteří už na mě čekají. Jelikož bydlím cca. 250 metrů od pláže, jsem tam hned. 
Pozdravím se se všemi a hupsnu do vody a pádluji k velké vlně, která se objevila na obzoru.
Celý den jsem zakončila nečekanou oslavou, kterou mi připravili kamarádi.

JJJJJJ A TEĎ DO REALITY

Jelikož jsem nemocná, táta mě odvezl k babičce na chatu i s mojí sestrou.
Později tam přijel i můj bratr a další den i můj druhý bratr.
Jelikož se mi začalo dělat docela dobře a neležet jen v posteli, když bylo venku tak krásně, šli jsme s tátou na ryby. Applause for me - chytla jsem nějakou malou čudlu. 
Ale tohle ↑ všechno bylo ještě 15.4.

No a jelikož babička jede z chaty zpět do Prahy 17.4. táta nás vyzvedl ve 4am na chatě. (Jel z práce.) 
Babička mi popřála, ale protože byly přece jenom 4 hodiny ráno, moc jsem nevnímala a všechno co jsem chtěla bylo, abych doma vlezla do postele a šla spát. 
Přijela jsem domů, zalezla do postele a spala do nějakých 7:30am. Moc jsem toho nenaspala no.
Hned jsem sáhla po mobilu, kde už jsem měla oznámení, že pár lidí mi už na facebooku popřálo. Ale teď vážně - udělalo mi to radost a hned jsem měla lepší ráno. 
No a tak se celý den válím v posteli, koukám na seriály, jsem na sociálních sítích atd. 
Asi si řikáte, proč nemám nějakou oslavu...
Tak na to vám hned odpovím...
Dohodla jsem se s tátou a babičkou, že budeme naše (moje a bratra - kterému bylo 14.4. 18!!) narozeniny slavit až za dva týdny, kdy máme každý čas.
No ale tohle je taková výjimka, jelikož já ty narozeniny opravdu neslavím. Nemám dort, protože se mi po nich dělá blbě (po většině dortů) atd. A vůbec nechci, abych měla nějakou oslavu, pozvala kamarády a oni by se stresovali s nějakým dárkem, aby to nebylo blbý. To fakt nechci. Když mi bude chtít někdo něco dát, budu za to moc ráda, ale opravdu nic nepotřebuji a ani nechci. 
No a abych přešla na dárky, teprve je dostanu. Řekla jsem, že je chci až na té oslavě.
No a to je asi tak všechno.
Za hodinku a něco mi přijde maminka z práce a přinese mi medovník a hašlerky. Věřte mi, tohle mi ke štěstí stačí - dneska tedy.

Plánovala jsem tedy tento článek delší, ale co už no...:))

Mějte se hezky a užijte si zbytek dne.♥


Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images