HELLO APRIL...

0:32

Ahojkyyy, 


Jsem tu s dalším článkem. Mrzí mě, že ho nestihnu přidat přesně na apríla, ale co už.
Abych teda začala tím dobrým...
Musím říct, že to teda hrozně rychle utíká teda. Vidím to jako včera, kdy byly Vánoce a teď už je duben..jen tak btw..16.4. mám narozky, dárky přijímám už teď.:))))):D 

BŘEZEN

Zayn...
Tak abych se přiznala, tento měsíc pro mě nebyl vůbec lehký. Opravdu bych ho nejradši vymazala. 
Teď mluvím o škole, počasí a na vše co si vzpomenete. 
Ale abych pravdu řekla, nejvíc mě zasáhla událost z minulé středy, což byl odchod Zayna z 1D.
Někdo to bere tak, že je to naprostá kravina kvůli nim brečet celou noc-nejen jednu. 
Ale aby bylo jasno...
1D byla a je skupina, věc atd o kterou jsem se začala hned zajímat. V podstatě jsem se do tý doby, než jsem viděla klip WMYB vůbec o nic nezajímala, skotačila jsem venku s kamarády a prostě takovýhle věcičky no. Však to znáte.
Jelikož já jsem hrozně takový ten zpomalený člověk, co si některé věci uvědomuje až později-tak takhle na mě dopad i odchod Zayna.
2.7. To bude rok co jsem si splnila spolu s mojí nejlepší kamarádkou sen a dohrabaly jsme se k tomu, že prostě tento rok půjdeme na kluky do Německa. Je to až divný, ale koncert jsem si naplno užívala, nebrečela jsem atd. Ale pak v autě, kdy se táta snažil vyhrabat z parkoviště před arénou jsme s Májou začaly hrozně brečet, že je nemusíme už nikdy třeba vidět atd. Vidíte? Fakt jsem zpomalená. 
Já vím, že tento článek není o 1D koncertu ani obecně o 1D, ale já si prostě musím vylít srdíčko-to snad můžu, ne?!
Ještě bych chtěla říct, že náš fandom je naprosto úžasný. Fakt můžu být ráda, že do něj patřím. A dost mě taky překvapily ostatní fandomy, jak se trendovalo například, že #5SOSFAMAreHereForYouDirectioner a to bylo u dalších xx fandomů, děkujeme!♥

Chci to nějak shrnout...
Prostě mě odchod Zayna zasáhl opravdu moc, i když jsem to nedávala moc najevo, brečela jsem. Vážně mi vadily otázky od spolužáků na Zayna, co na to říkám atpod. 
Ale v podstatě jsem na Zayna i naštvaná, ale to tu nebudeme řešit.

Měla bych konečně přestat řešit Zayna sakra...
Nejspíš text na touhle větou nedává vůbec smysl, ani nevíte, proč jsem ho dala zrovna do tohohle článku, věřte mi-já taky ne. Prostě jsem psala co mě napadlo a teď už k dalšímu tématu.

Škola...
Tohle téma je taky hodně omletý, ale co už. 
Přiznám se, tenhle měsíc jsem strašně kašlala na školu, nic jsem nedělala, zhoršila jsem si předměty, který s mojí ' logikou ' jen tak neopravím atd. I když byly tady i ty lepší chvilky. Například když jsem přišla do školy tak za mnou přišly kamarádky, že to bude dobrý (Zayn). Dokonce jsem vytáhla asi pět předmětů na jedničku-což je u mě úžasný. 
Ale dost o škole, jsem ráda, že včera začaly prázdniny a já se tu budu rozepisovat ještě o škole, to určitě. :D

Shrnu to!
KDYBY NĚKDO VYMAZAL TENTO BŘEZEN NAVŽDY, NEBO BYCH MĚLA JEDNO VELKÉ OKNO, VŮBEC BY MI TO NEVADILO!


March favourites

BOOKS
Musím říct, že v březnu jsem na ty knihy fakt kašlala. Ale tak teda, začala jsem číst aspoň PAPÍROVÁ MĚSTA od Johna Greena. Chtěla jsem si to přečíst ještě do tý doby, než se půjdu podívat na film, kde hraje Margo - Cara! Caru mám fakt hodně ráda a když jsem zjistila, že bude hrát Margo, byla jsem fakt ráda.♥

SONGS
Tento měsíc jsem tak nějak neobjevila žádné nové písničky, ale přece jenom se nějaké najdou...

SERIÁLY
Jelikož nemám ráda změny, zůstávám furt o Pretty Little Liars.!♥

APPS
Tumblr, We♥It atd - jak jsem už říkala, nemám ráda změny.
WhatsApp - Tak to jsem teďka začala hodně používat, jelikož si skoro každý den píšu s bratrem, který je mimochodem strašnej blbeček.:D:D:D♥
Giddyfingers - Sice jsem si přes tuhle aplikaci zatím jen upravila jen jednu fotku, ale je skvělá. Je to vlastně aplikace, kde si na fotku přidáváte vlastně takový ty tzv. nálepky..Najděte si to a rozhodně budete vědět.!

CRASHES
Harry Styles
Niall Horan
Liam Payne
Louis Tomlinson
Zayn Malik
Ashton Irwin
Luke Hemmings
Calum Hood
Michael Clifford
Zac Efron
Cameron Dallas
Nash Grier

FILMY
21 Jump Street ♥
Univerzita pro příšerky (jako dítě:D)



No tak tento článek je u konce. Já doufám, že vám nevadilo, že jsem se nahoře trošičku rozepsala ohledně Zayna a 1D...
Budu se těšit u dalšího článku..♥
Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images