BEFORE I DIE...

21:41

AHOOJ!
Konečně jsem tu s novým článkem. Už podle názvu asi budete vědět, ale kdyby někdo nevěděl...Prostě to budou věci, které bych chtěla zvládnout udělat do své smrti. Když tak pak pochopíte.:)



Každý známe. Říkáme si to každý rok, ale tento rok bych to opravdu chtěla dodržet, jelikož mi tentokrát o známky jde. 










Tenhle rok jdu na jeden festival a moc se těším, i když to nebude něco jako třeba Tomorrowland, doufám, že si ho užiju a že se vydaří podle mých představ.♥

Tento sen se mi už splnil, ale prostě..Každý kdo byl na koncertě své nejoblíbenější skupiny/zpěváka/ky, tak mě rozhodně chápe v tom, že bych chodila na ty koncerty furt dokola. Je opravdu úžasný, jak v jedný hale je  tolik lidí, kteří se přišli podívat na to samé, co vy. ♥

I  tento sen se mi už splnil a nejspíš v roce 2017 se splní znovu, ale já to sem prostě musela dát.:D)

No tak u tohohle se nemusím snad ani vyjadřovat. Fakt závidím každému, kdo se tam chystá, nebo už byl.


Skoro každý den přemýšlím, jestli se mi tento sen splní... Budu doufat, že ano.



Bože můj, už od mala miluju delfíny a vždycky strašně moc závidím, jak se vždycky někdo vrátí z dovolený a řekne, že plaval s delfíny. To prostě musí být něco úžasného.♥








Myslim, že jsem v roce 2014 neměla daleko od stovky, ale určitě mi zbývalo jen pár knížek do stovky.♥


Mě by už jenom stačilo krmit malé slůně.♥

Jelikož se chci naučit francouzsky a mám rodinu ve Francii, tak nejspíš někdy pojedu na celý prázdniny do Francii a mám v plánu rozhodně zamířit i do Disneylandu. Jak malé dítě, ale co už.:D♥




Jak už jsem zmiňovala u obrázku nahoře, miluju delfíny a tohle by byl pro mě rozhodně jeden z nejlepších zážitků.!♥


Sice na této fotce nejsou všichni z The Janoskians, chtěla bych rozhodně potkat všechny a pobýt s nimi aspoň 2 hodiny.♥


Až mi bude 21 určitě zavítám do USA, jeden z těch větších snů. A samozřejmě se mnou pojede i moje nejlepší kamarádka.



NO KONEČNĚ! Už jenom 6 řada a dozvíme se to! Fakt se na to těším, jelikož každý tvrdí něco jiného, už nevím čemu mám věřit, takže budu fakt hrozně šťastná, až se to všichni dozvíme.

Až mi bude tak 50-55 a budu mít už jenom takový ten nezáživný život, kde se budu starat už jenom o manžela, třeba pejska atd. Chtěla bych napsat knihu o celém svém životě. Nejspíš bych to rozdělila na trilogii, kdo ví?! Ale rozhodně chci napsat aspoň jednu knihu.


No tak to by bylo pro dnešní článek všechno. 
Budu se těšit u dalšího článku a zatím papa!♥ 
Kaya

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images