MY FIRST TIME TAG

21:07

Ahoooj, hlásím se s dalším tagem. Strašně mě baví odpovídat na ty různé otázky, takže čekejte těch tagů víc. :) Jdeme na to!

1) První slovo? Joo, tak to si opravdu nevzpomenu, ale nejspíš to bude ' máma '.

2) Jméno Tvé první nejlepší kamarádky? Tak na to si vzpomínám, jmenovala se Jitka a chodily jsme spolu do školky, a pak i do školy.

3) První domácí mazlíček? To byl určitě pes.:)

4) První strach? To opravdu nevím..:D

5) První osoba, které jsi dnes napsala? Své nejlepší kamarádce Máje.

6) První auto? Vzhledem k mému věku, jsem ještě auto opravdu neměla.:D

7) Tvůj první telefon? Myslím, že to byl Sony Ericsson.:D:D

8) První rande? Podle mě to nebylo rande, ale to bylo myslím, že ve 3 třídě. 

9) První pusa? Ve školce.

10) První láska? Jako fakt pravá láska? Ještě čekám.:D

11) První blog? To bylo asi v roce 2012/13, ale ten jsem už smazala. :D

Tohle je tedy konec tagu. Ano, já vím, byl krátký, ale aspoň jste se o mě zase něco dozvěděli. 

You Might Also Like

0 komentářů

Like us on Facebook

Flickr Images